Interim Menedzsment

Az Interim menedzsment egy vezetési eszköz annak érdekében, hogy a vállalatok a fix jellegű költségek csökkentése (vezetői létszámcsökkentés) ellenére képesek legyenek, a rutintól eltér?, kiugró feladatok kezelésére.

A cégek a mai hatékonysági versenyben nem engedhetik meg maguknak, hogy redundáns szervezettel, "tartalék" menedzserekkel működjenek, várva arra, hátha jön egy váratlan feladat, projekt. Minden, a rendszerestől, a napi munkától eltérő tevékenységre külső erőforrást kell bevonniuk, a lehető leghatékonyabb módon.

Az Interim Menedzsment eszköztárával ezeket a különleges, rendkívüli vagy váratlan helyzeteket lehet gazdaságosan és hatékonyan kezelni. Miután a meghatározott feladatot határozott és rendszerint előre tervezhető határidőre kell megoldani a lehető legkisebb kockázattal, ugyanakkor szinte garantált sikerrel, ezért a megoldáshoz bizonyított, tapasztalt és eredményes vezetőre van szükség.

 

Az interim manager egy személyben három feladatot lát el -

  • operatív manager, aki a napi feladatokat látja el,
  • tanácsadó manager, aki a helyzetet elemzi és a jövőre szóló új irányok meghatározására javaslatot tesz,
  • változás manager, aki a szervezetben a szükséges fordulatokat kezdeményezi, megvalósítja, végigkíséri, ellenőrzi.
 

Friss állásajánlataink

HR Specialista

Komárom-Esztergom megyei multinacionális autóipari partnercégünk megbízásából keresünk HR Specialista munkatársat.

Feladva: január 9, 2018

Warranty Claim Supervisor

Komárom-Esztergom megyei multinacionális autóipari partnercégünk megbízásából keresünk Warranty Claim Supervisor munkatársat.

Feladva: január 9, 2018

PLC mérnök

Komárom-Esztergom megyei multinacionális autóipari partnercégünk megbízásából keresünk PLC mérnök munkatársat.

Feladva: január 8, 2018

“Ha feltárul a lehetőségek ablaka
ne húzd le a redőnyt!”

“Ha feltárul a lehetőségek ablaka

ne húzd le a redőnyt!”

  • // Tel.: +36 (30) 495-2939
  • // e-mail: info?akvamarin.hu
  • // skype: akvamarin_hr
webhosting: 3gteam