Interim menedzsment
Interim Menedzsment

Az Interim menedzsment egy vezetési eszköz annak érdekében, hogy a vállalatok a fix jellegű költségek csökkentése (vezetői létszámcsökkentés) ellenére képesek legyenek, a rutintól eltér?, kiugró feladatok kezelésére.

A cégek a mai hatékonysági versenyben nem engedhetik meg maguknak, hogy redundáns szervezettel, "tartalék" menedzserekkel működjenek, várva arra, hátha jön egy váratlan feladat, projekt. Minden, a rendszerestől, a napi munkától eltérő tevékenységre külső erőforrást kell bevonniuk, a lehető leghatékonyabb módon.

Az Interim Menedzsment eszköztárával ezeket a különleges, rendkívüli vagy váratlan helyzeteket lehet gazdaságosan és hatékonyan kezelni. Miután a meghatározott feladatot határozott és rendszerint előre tervezhető határidőre kell megoldani a lehető legkisebb kockázattal, ugyanakkor szinte garantált sikerrel, ezért a megoldáshoz bizonyított, tapasztalt és eredményes vezetőre van szükség.

 

Az interim manager egy személyben három feladatot lát el -

  • operatív manager, aki a napi feladatokat látja el,
  • tanácsadó manager, aki a helyzetet elemzi és a jövőre szóló új irányok meghatározására javaslatot tesz,
  • változás manager, aki a szervezetben a szükséges fordulatokat kezdeményezi, megvalósítja, végigkíséri, ellenőrzi.
 
Célunk

A Megbízó elvárásainak teljesítése, elégedettségének biztosítása tudásunk és tapasztalatunk teljes eszköztárával.

A feladatok felvállalása előtt díjmentes konzultációval állunk Megbízóink rendelkezésére közösen megfogalmazni a feladatot, segíteni Őket a mérhető célok kitűzésében.

Az interim managerek nem akarnak a Megbízó cégénél karriert csinálni, a munka során határozottan és csakis a célok elérésére koncentrálnak, alapelvük az őszinteség, a megbízhatóság és nyitott kommunikáció a Megbízó felé.

A díjazás napidíj jellegű, amely csak ledolgozott napokra vonatkozik. A napidíj minden költséget fedez, kivéve a Megbízó által elrendelt külföldi kiküldetés költségét. Nincs felvételi és elbocsátási költség.

 
Interim manager alkalmazásának előnyei
  1. a szakterületen az egyik legjártasabb vezető vehető igénybe,
  2. költséghatékony, a teljes költség összehasonlításban legkevesebb 15% megtakarítás érhető el,
  3. a célok kialakításakor Megbízóink mellett állunk, díjmentes konzultációval segítjük a probléma megfogalmazását és a célok kitűzését,
  4. a projekt ideje alatt folyamatosan és díjmentesen konzultálunk a célok elérése érdekében,
  5. a feladat befejezése után nincs munkajogi vonatkozású feladat, probléma (elbocsátás, végkielégítés, stb.)
  6. a következő felmerülő feladatra ismét az arra legalkalmasabb külső erőforrás vehető igénybe.
 


Friss állásajánlataink

Értékesítés támogató tervező mérnök

Székesfehérvári autóipari prémium termékeket gyártó cég megbízásából keresünk Értékesítés támogató tervező mérnök munkatársat.

Feladva: március 17, 2017

Gyártás-előkészítő mérnök

Komárom-Esztergom megyei autóipari gyártó cég megbízásából keresünk Gyártáselőkészítő mérnök munkatársat.

Feladva: március 17, 2017

Termelési kontroller

Székesfehérvári autóipari prémium termékeket gyártó cég megbízásából keresünk Termelési kontroller munkatársat.

Feladva: március 17, 2017

“Ha feltárul a lehetőségek ablaka
ne húzd le a redőnyt!”

“Ha feltárul a lehetőségek ablaka

ne húzd le a redőnyt!”

  • // Tel.: 22 507-570
  • // Fax: 22-507-571
  • // e-mail: info?akvamarin.hu
  • // skype: akvamarin_hr
webhosting: 3gteam networksolutions