Interim menedzsment
Interim Menedzsment

Az Interim menedzsment egy vezetési eszköz annak érdekében, hogy a vállalatok a fix jellegű költségek csökkentése (vezetői létszámcsökkentés) ellenére képesek legyenek, a rutintól eltér?, kiugró feladatok kezelésére.

A cégek a mai hatékonysági versenyben nem engedhetik meg maguknak, hogy redundáns szervezettel, "tartalék" menedzserekkel működjenek, várva arra, hátha jön egy váratlan feladat, projekt. Minden, a rendszerestől, a napi munkától eltérő tevékenységre külső erőforrást kell bevonniuk, a lehető leghatékonyabb módon.

Az Interim Menedzsment eszköztárával ezeket a különleges, rendkívüli vagy váratlan helyzeteket lehet gazdaságosan és hatékonyan kezelni. Miután a meghatározott feladatot határozott és rendszerint előre tervezhető határidőre kell megoldani a lehető legkisebb kockázattal, ugyanakkor szinte garantált sikerrel, ezért a megoldáshoz bizonyított, tapasztalt és eredményes vezetőre van szükség.

 

Az interim manager egy személyben három feladatot lát el -

  • operatív manager, aki a napi feladatokat látja el,
  • tanácsadó manager, aki a helyzetet elemzi és a jövőre szóló új irányok meghatározására javaslatot tesz,
  • változás manager, aki a szervezetben a szükséges fordulatokat kezdeményezi, megvalósítja, végigkíséri, ellenőrzi.
 
Célunk

A Megbízó elvárásainak teljesítése, elégedettségének biztosítása tudásunk és tapasztalatunk teljes eszköztárával.

A feladatok felvállalása előtt díjmentes konzultációval állunk Megbízóink rendelkezésére közösen megfogalmazni a feladatot, segíteni Őket a mérhető célok kitűzésében.

Az interim managerek nem akarnak a Megbízó cégénél karriert csinálni, a munka során határozottan és csakis a célok elérésére koncentrálnak, alapelvük az őszinteség, a megbízhatóság és nyitott kommunikáció a Megbízó felé.

A díjazás napidíj jellegű, amely csak ledolgozott napokra vonatkozik. A napidíj minden költséget fedez, kivéve a Megbízó által elrendelt külföldi kiküldetés költségét. Nincs felvételi és elbocsátási költség.

 
Interim manager alkalmazásának előnyei
  1. a szakterületen az egyik legjártasabb vezető vehető igénybe,
  2. költséghatékony, a teljes költség összehasonlításban legkevesebb 15% megtakarítás érhető el,
  3. a célok kialakításakor Megbízóink mellett állunk, díjmentes konzultációval segítjük a probléma megfogalmazását és a célok kitűzését,
  4. a projekt ideje alatt folyamatosan és díjmentesen konzultálunk a célok elérése érdekében,
  5. a feladat befejezése után nincs munkajogi vonatkozású feladat, probléma (elbocsátás, végkielégítés, stb.)
  6. a következő felmerülő feladatra ismét az arra legalkalmasabb külső erőforrás vehető igénybe.
 


Friss állásajánlataink

Termelésvezető

Fejér megyei cég megbízásából keresünk Termelésvezető munkatársat.

Feladva: február 22, 2017

EHS mérnök

Komárom-Esztergom megyei multinacionális autóipari partnercégünk megbízásából EHS mérnök munkatársat keresünk.

Feladva: február 21, 2017

Műszakvezető

Fejér megyei partnercégünk megbízásából keresünk Műszakvezető munkatársat.

Feladva: február 20, 2017

“Ha feltárul a lehetőségek ablaka
ne húzd le a redőnyt!”

“Ha feltárul a lehetőségek ablaka

ne húzd le a redőnyt!”

  • // Tel.: 22 507-570
  • // Fax: 22-507-571
  • // e-mail: info?akvamarin.hu
  • // skype: akvamarin_hr
webhosting: 3gteam networksolutions